Support

Det her er Careplanners support side.

Her vil du kunne finde svar på de mest almindelige spørgsmål angående hvordan Careplanner fungere.

Vi har primært valgt at vise det med videoer, da vi mener det er nemmest for dig som bruger hvis vi viser hvordan, frem for at fortælle hvordan.

Vi er i fuld gang med at indspille videoer, der skal dække alle områder i Careplanner, så hvis du ikke lige finder dit svar her, kan du skrive til os på feedback@careplanner.dk

Siden her udvides hele tiden, så vend tilbage jævnligt og kig med.

For vågere

1. Sådan logger du på for første gang

2. Hvis du har glemt din adgangkode

3. Oversigt over dit betjeningspanel

4. Dine oplysninger og Brugerlisten

5. Sådan melder du dig til en vagt

6. Sådan melder du ferie.

7. Dokumenter

9. Sådan bruger du Logbogen


For Planlæggere og Aktivitetsledere

2. Sådan opretter du en vågning.

3. Sådan laver du en vagtplan


For Aktivitetsledere

1. Sådan opretter du en ny bruger

Denne video beskriver hvordan man, som Aktivitetsleder, opretter en ny bruger, retter en bruger eller sletter en bruger.

2. Sådan bruger du statistikken


For brugere af Careplanner Appen

1. Sådan installerer og bruger du Careplanners App

Denne video beskriver hvordan du henter og installerer appen. Den tager dig igennem en lille installationsprocess, første gang du bruger den, og kobler dig til Careplanner.
Desuden gennemgår den Brugerlisten og Indstillinger

2. Sådan opdaterer du Careplanners App

Denne video beskriver hvordan du opdatere appen til den nyeste version.

3. Hvad er nyt i Careplanner app’en v. 1.2.0

Denne video viser dig de nye funktioner i appen.