Careplanner består en række værktøjer til planlægning af bl.a. vågninger, men også Pårørendestøtter med mere.
Vi arbejder hele tiden på at gøre Careplanner så fleksibelt som muligt, og udvikler hele tiden på systemet med justeringer og nye features. Du kan altid holde øje med processen på vores versionside.
Her er en liste over de værktøjer du finder i Careplanner lige nu.
Careplanners dokumentarkiv er en mulighed for, at samle og vedligeholde de forskellige dokumenter, som vågetjenesten deler indbyrdes.
Det kan være alt lige fra adresseliste over plejehjem til informationer om vågetjenesten eller andre dokumenter, der er nødvendige.
Planlægger og Aktivitetsleder har mulighed for at uploade filerne (.pdf, word filer eller lign) til Careplanner, og alle vågetjenestens bruger har herefter mulighed for, at downloade disse filer til egen computer.
Dokumenterne kan opdeles efter bruger rettigheder, så nogle filer kun kan tilgås af eksempelvis Planlæggere, eller Aktivitetsledere.
Med ferieplanen er det muligt for Vågeren, at melde ferie og fridage ind i Careplanners system.
Planlæggeren får herefter en samlet oversigt over, hvem der ikke er tilgængelige i forbindelse med en vågning, og de bliver heller ikke taget i betragtning, når der oprettes nye vagtplaner.
I Careplanners Statistikmodul, er det muligt for Aktivitetslederen at hente de vigtigste nøgletal ud i forbindelse med Vågetjenestens virke.
Det kan være antal vågninger, vågninger fordelt på køn, antal vagter, antal vagter fordelt på køn, antal timer der er våget og meget mere.
Med kørebogen er det muligt at indberette kørsel via Careplanner.
Vågeren kan indberette kørsel, og Planlæggeren har mulighed for via systemet, at samle disse oplysninger sammen i en tekstfil, som kan mailes direkte videre til evt. kassér.
Har man abonnement på Careplanner, kan man hente vores App i Google Play eller App store.
Når den er installeret korrekt, og man har tilsluttet sig den tjeneste man tilhører, vil man fremover modtage sine beskeder med det samme på telefonen. Så behøver man ikke tjekke sin mail hele tiden. Via appen kan man logge direkte på online versionen af Careplanner, og tilmelde sig vagter eller lign. Alt sammen er med til at sikre en hurtigere tilbagemelding fra brugerne af systemet
Ved tilkøb af telefonsupport sikre I jer, at hjælpen altid er lige inde for rækkevidde, hvis det skulle ske, at noget ved Careplanner ikke er som lovet.
Der er naturligvis altid almindelig mail support, som vi bestræber os på, at besvare indenfor 24 timer.
Med en grundpakke følger muligheden for at tilknytte 20 brugere. Har man behov for flere, kan dette tilkøbes.