Ofte stillede spørgsmål

Vi får ofte en række spørgsmål om Careplanner.

Dem har vi samlet her, og har også svaret på dem. Her kan du sikkert få svar på det meste, men skulle du sidde med et spørgsmål som vi ikke i forvejen har svaret på, er du velkommen til at kontakte os, så skal vi nok svare efter bedste evne. Du kan skrive til os på feedback@careplanner.dk

 

Hvad er Careplanner?

Careplanner er et online værktøj til vagtplanlægning i forbindelse med omsorg og pleje.

Som udgangspunkt er programmet udviklet til planlægning for vågetjenester, men på længere sigt er ideen, at Careplanner udvides til også at kunne håndtere andre områder, eksempelvis: planlægning af pårørende støtter, besøgsven-ordninger, samarit tjenester, handicaphjælper-organisering, frivillige plejehjemsbesøg, ved naturkatastrofer og meget mere.

Careplanner er bedst i de situationer, hvor et pludseligt behov for vagtplanlægning opstår.

Careplanner er et abonnement på en online løsning.
Det sikrer en stabil og fleksibel vedligeholdelse, hvor opdateringer og nye funktioner lægges ind i takt med de bliver til. Det er ikke nødvendigt, at installere noget på egen computer, tablet eller telefon. Eneste nødvendighed er en internetadgang og en browser.

Det betyder også, at du kun betaler for det du bruger. Der er kun en lille bindingsperiode, og du skal ikke tumle med store software pakker, høj indlæringskurve og opdateringer.

Koster det penge?

Ja, men ikke ret meget. Careplanner er et abonnement med en minimum binding på 6 måneder. For det får du gratis oprettelse, ubegrænsede antal opgaver, op til 20 brugere, vagtplanlægninge, logbog og meget mere.

Du kan se vores priser her.

Skal jeg installere noget for at Careplanner virker?

Nej.
Careplanner er en online tjeneste. Det vil sige at det eneste du skal bruge er en computer, tablet eller smartphone, koblet til Internettet.
Hvis du vil bruge vores app, skal du naturligvis installere den på din telefon. Den er gratis, og kan hentes der hvor du plejer at downloade dine apps. Du kan se en video om hvordan man gør, ved at klikke her.

Understøtter Careplanner min browser?

Vi bestræber os på at Careplanner understøttes på så mange platforme som muligt, men det er svært at lave sådan et værktøj, uden at skærer visse “gamle” teknologier fra.

Vi har valgt at understøtte følgende browsere i nyeste versioner:

  • Chrome
  • Firefox
  • Safari
  • Edge

Det betyder at vi på nuværende tidspunkt ikke understøtter Microsoft Internet Explorer i nogen form.

Hos os er der Vågere der ikke har computer eller Smartphone. Kan vi så ikke bruge Careplanner?

Jo. Naturligvis. Planlæggeren har altid mulighed for manuelt at tilføje personer til vagtplanen. Dem der så har mulighed for at deltage via computer eller smartphone, kan gøre det, og dem der ikke har muligheden, kan så blive kontaktet på anden vis.

Hvad med support?

Vi tilbyder gratis e-mail support for alle vores brugere, og vi bestræber os på at svare tilbage indenfor 24 timer.

Desuden har vi her på vores hjemmeside, et stort bibliotek af videoer der kan hjælpe dig igang eller videre. Videoerne er inddelt så der er videoer til Bruger, Planlæggeren og Aktivitetsledere. Du finder support siderne her. 

Ud over det, kan man tilkøbe telefonsupport for Aktivitetsledere og Planlæggere. Her har man mulighed for at ringe til os alle hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. Så skal vi nok hjælpe Jer videre.

I vores tjeneste er vi flere end 20 vågerne. Hvad gør vi så?

Som standard er der plads til 20 brugere i Careplanner, men vi tilbyder at man kan tilkøbe flere brugere, hvis der er behov for det.

Koster Appen noget?

Nej.

Appen er gratis og kan hentes der hvor du normalt henter dine apps. (App store eller Google Play)
Alle kan hente og installere app’en, men man skal være tilmeldt Careplanner for at få den til at virke.
Du kan læse og se mere om appen her