Så er der igen sket en masse…

Vi har travlt. Og det er godt.

Der sker hele tiden en udvikling af Careplanner. Vi tilføjer, justerer og tilpasser hele tiden, så Careplanner bliver så nyttigt et værktøj som muligt. Derfor er det også med stor stolthed, at vi kan præsentere vores første App. Du kan finde den der, hvor du normalt henter dine apps.

Download in AppStore

Nu på Google 
Play

Careplanner Appen version 1.0 er i tilgængelig fra og med 1. november 2022.
Det er ikke en erstatning for Online versionen, men en understøttelse af den eksisterende platform. I første omgang er den vigtigste funktion, at kunne sende notifikationer via appen, i stedet for mails (eller som supplement). Når Appen er installeret på din telefon, vil du blive opmærksom på det, så snart en besked bliver sendt fra Careplanner, og du har mulighed for at logge på systemet via appen, og svare tilbage straks, uanset om det er hjemme, i køen i Rema eller i bussen. Altså en meget klar forbedret svartid, end den nuværende E-mail løsning.

Udover notifikationerne, er vores første version udstyret med Brugerlisten, så du altid har mulighed for at kontakte en af dine våger kollegaer. Enten ved at klikke direkte på deres telefon nummer, eller via den indtastede e-mailadresse.

Vi har selv meget store forventninger til Appen, og glæder os til at få den udbredt til Jer alle sammen. I første omgang lukker vi vores nuværende kunder ind i hold. Det gør vi fra den 1. november og frem til årsskiftet. Det gør vi fordi vi gerne vil sikre os, at I får så god en oplevelse som mulig, og for at vi kan følge med i en eventuelt support. Så er du kunde i forvejen, vil du få besked, når det er muligt for dig, at komme med i betragtning.

For at lette arbejdet for Jer, har vi lavet denne video, der viser hvordan man installerer og bruger den nye app.

Ny opdatering efter nytår.

Som skrevet prøver vi hele tiden at videreudvikle på Careplanner. Derfor regner vi også med at en ny version ser dagens lys d. 1. januar 2023.

Det er en stor omskrivning af hele systemet, og ikke mindst databasen. Det gør vi for at kunne tilgodese en masse af de forespørgsler vi har fået undervejs, men også fordi vi har indset at der bliver arbejdet forskelligt i de forskellige tjenester, og det vil vil gerne understøtte. Desuden bliver det fremover muligt at tilføje andre tjenester til Careplanner. Eksempelvis Pårørendestøtter, besøgsvenner og lign.

Vi samarbejder også med både Røde Kors og Ældre Sagen om at få ensrettet Jeres statistik. I kommende version skulle denne del gerne være væsentlig forbedring, så det bliver nemmere for Jer at indberette data, og så den data vi henter, er den som er vigtigst for Røde Kors og Ældre Sagen. Alt det vil I høre mere om i fremtiden.